De IS4U Group is hét Identity and Access Management (IAM) competentiecentrum met ruim 15 jaar ervaring op het IAM-gebied. Met een lang trackrecord van succesvolle implementaties, mogen ze zich tot de top van Europa noemen in het niche Cybersecurity wereldje.
De vraag: event en leads
The IS4U Group bevindt zich in de zeer niche maar competitieve markt van het Cybersecurity wereldje. De vraag naar Nova toe was om een manier te vinden om op een laagdrempelige wijze connecties te leggen met nieuwe (en bestaande) contacten. Met daarnaast als bijkomend doel om hun naam en services wat extra in de verf te zetten.
Onze aanpak
De initiële vraag van De IS4U group kregen we in het Corona tijdperk (lees 2021). In die periode werd het merk ‘CyberHealth’ geboren. Een event gericht op de gezondheid van de cybersecurity positie van organisaties. Niet het standaard ‘sales-praatje’ en de zoveelste ‘webinar’, maar authentieke kennisdeling door middel van in-depth demo’s, ronde tafel gesprekken en relevante use-cases uit de échte wereld!
Fast-forward naar 2023… waar we reeds de 4de editie mochten organiseren met het thema ‘The role of AI in Automation’. Naast het onderwerp, dat iedere editie verandert, hebben we dit jaar het concept ook aangepast. We zijn voor het eerst van een volledig digitaal naar een hybride event geëvolueerd.
Ontdek de vorige 3 editites van CyberHealth op de website van IS4U.
Location, Location, Location
Eenmaal de beslissing was gevallen dat het event naar het hybride concept overging, kwam er natuurlijk heel wat extra’s bij kijken. Denk onder meer aan de locatie en aankleding, de catering, offline materialen, geluidsinstallaties, verlichting, technische set-up & een netwerkevent achteraf. (Zaken die bij een online conferentie allemaal niet nodig zijn 😉).
Als locatie besloten we om de ‘Bagatelle’ zaal van de Wellington Hippodroom in Oostende te gebruiken (beter bekend als de paardenrenbaan). Deze unieke zaal met authentiek karakter voldeed perfect aan onze wensen.
Uiteraard moest ons hybride event ook live gestreamd worden naar het online publiek. Een knappe set-up met 3 camera’s en 3 schermen die afzonderlijk bestuurd werden voor optimale kijkervaring, werden opgesteld in de Oostendse zaal.
Al Al Al - de nieuwe technologie volledig omarmd
Het onderwerp van deze 4de editie van CyberHealth, met als titel ‘The role of AI in Automation’ was gefocust op… Artificial Intelligence (AI) (Duh!)
Het was dus een no-brainer om zelf met AI aan de slag te gaan in onze communicatie. So… Meet Megan. De eerste AI Assistent van de IS4U group. Megan was terug te vinden doorheen het volledige hybrid event. Van uitnodiging en moderator tot in de Linkedin-advertentie Campagnes en de follow-up mails na het event.
Het resultaat
Met een totaal van 28,321 bereikte relevante profielen, 1.128 gemete (because GDPR 😉) websitebezoekers en 107 registraties (waarvan 40% offline) keken zowel de IS4U group als Fueled tevreden terug op dit niche evenement.
Met een knappe show-up rate van 80% (95% offline en 70% online) konden we zeker van een succes spreken.
De cijfers spreken voor zich… Eens samen brainstormen over een (hybride) event? Op het binnenhalen van leads? Let’s talk.
Stoppen na het event?
Uiteraard niet.
Momenteel wordt deze content nog strategisch ingezet. Alle
keynotes zijn nog steeds te herbekijken op de website van de IS4U
Group en blijven zo engagement en interessante leads opbrengen.
Zelf eens een kijkje nemen op CyberHealth ‘The role of Al in Automation’?